دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

گزارش کارآموزی مطالعه پرونده بطرفیت

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.


 گزارش کارآموزی مطالعه پرونده بطرفیت


فهرست مطالب


۱٫ تعدیل اجاره بهاء .


۲٫ افزایش اجاره بهاء .


۳٫ تخریب ساختمان .


۴٫ تفکیک و تقسیم ملک ..


۵٫ تعدیل اجاره بهاء


۶٫ اخذ صورت مجلس تفکیکی آپارتمانها و اتمام بناء


۷٫ افزایش اجاره بهاء


۸٫ تعدیل اجاره بها و مطالبه مابه التفاوت ..


۹٫ مطالبه اجرت المثل .


۱۰٫ صدور پروانه کسب .


۱۱٫ تخلیه مغازه ..


۱۲٫ تجویز انتقال منافع ..


۱۳٫ پرداخت حق الزحمه انجام کار ساختمانی .


۱۴٫ تعدیل اجاره بهاء


۱۵٫ فروش ملک مشاعی


۱۶٫ تعدیل اجاره بهاء ..


۱۷٫ تعدیل اجاره بهاء ..


۱۸٫ تقویت و ایمن سازی ساختمان .


۱۹٫ فروش ملک مشاع


۲۰٫ تعمیر واحد کسب .


۲۱٫ تخلیه عین مستاجره، مطالبه اجرت المثل .


۲۲٫ مطالبه وجه .


۲۳٫ تخلیه مغازه .


۲۴٫ تعدیل اجاره بهاء ..


۲۵٫ مطالبه وجه .


۲۶٫ تخلیه مغازه .


۲۷٫ مطالبه خسارت .


۲۸٫ انتقال حق کسب و پیشه


۲۹٫ تعدیل اجاره بهاء ..


۳۰٫ تخلیه .


۳۱٫ تعیین ارزش ملک .


۳۲٫ پرداخت قیمت متعارف ملک


۳۳٫ سرقفلی مغازه


۳۴٫ مطالبه خسارت ناشی از ضمان درک معامله ..


۳۵٫ تعدیل اجاره بهاء ..


۳۶٫ مطالبه خسارت ناشی از افت ارزش ساختمان .


۳۷٫ تعیین داور ..


۳۸٫ مطالبه اجرت المثل انجام تعمیرات اضافه بر قرارداد (مطالبه دستمزد قرارداد پیمانکاری)


۳۹٫ تقاضای پرداخت هزینه‌ها بابت ساختن بنا و حق معماری .


۴۰٫ تقاضای افراز، تفکیک سه باب مغازه با نیم طبقه و چهار واحد مسکونی ..


۴۱٫ مطالبه حق کسب و پیشه .


۴۲٫ مطالبه اجرت المثل ایام تصرف ..


۴۳٫ تقاضای انجام تعهدات ..


۴۴٫ پایان کار ساختمانی


۴۵٫ عدم خلاف ساختمانی ..


۴۶٫ عدم خلاف ساختمانی ..


۴۷٫ پایان کار ساختمانی ..


۴۸٫ توقف عملیات ساختمانی .


۴۹٫ صدور رای طبق تبصره‌های کمیسیون ماده صد (بنای مسکونی مازاد بر تراکم)


۵۰٫ پایان کار ساختمانی ..


۵۱٫ تخریب .


۵۲٫ پایان کار ساختمانی ..


۵۳٫ تعیین قدمت بناء


۵۴٫ پایان کار ساختمانی ..


۵۵٫ پایان کار ساختمانی


مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه


واحد آموزش


« فرم گزارش کارآموزی»


نام و نام خانوادگی کارآموز: داود ره گشای


شماره پرونده آموزشی :۹۸۴۴/۶۰


رشته کارشناسی: راه و ساختمان


پرونده به کلاسه : ۸۵/۱۵/۱۳۵۴


موضوع کارآموزی :مطالعه پرونده بطرفیت


خواهان : میر یوسف .


خوانده : اداره حقوقی بانک ملت


وکیل قانونی یا نماینده : احمد تورانی


تعیین خواسته و بهای آن : تقاضای تعدیل مال الاجاره از مبلغ ۰۰۰/۱۰۰/۱ ریال ماهیانه بمبلغ ۰۰۰/۶۰۰/۶ ریال با احتساب مابه التفاوت از تاریخ تقدیم دادخواست و خسارات و هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل .


شرح اقدامات انجام شده :


با احترام ، به استحضار می‌رساند بموجب قراردادرسی شماره ۱۲۹۷۱۴ مورخ ۷/۱۰/۷۰ دفتر ۱۳۷ تهران ششدانگ دو باب اطاق و یک هال و یک راهرو و یک آبدارخانه و تلفن خانه واقع در طبقه دوم و دو باب اطاق و یک هال و یک راهرو واقع در طبقه سوم از کف سبزه میدان با حق استفاده از راه پله جزء پلاک ثبتی ۲۹۷ و باقیمانده ۳۰۳ بخش ۸ تهران واقع در خیابان . جهت محل شعبه بانک ملت درتصرف خوانده محترم می‌باشد . بموجب توافقنامه‌ فی مابین آخرین تعدیل بعمل آمده بیش از سه سال است سپری شده است . لذا مستنداً به ماده ۴ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال ۱۳۵۶ تقاضای رسیدگی و عندالزوم ارجاع امر به کارشناس رسمی و صدور حکم به محکومیت خوانده به افزایش اجاره از مبلغ ۰۰۰/۱۰۰/۱ ریال به مبلغ ۰۰۰/۶۰۰/۶ ریال ماهیانه با احتساب مابه التفاوت از تاریخ تقدیم دادخواست تا صدور حکم و خسارات و هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل را دارم .


نتیجه و تجربه اخذ شده از موضوع کارآموزی:


ریاست محترم شبه ۱۵ دادگاه عمومی ( حقوقی ) تهران


با سلام واحترام : عطف به پرونده کلاسه ۸۵/۱۵/۱۳۵۴ به استحضار می‌رساند.


پس از حضور از دفتر دادگاه مطالعه پرونده موضوع دادخواست تقدیمی مورخ ۲۴/۱۰/۸۵ خواهان علیه خوانده بخواسته تعدیل اجاره بهای شعبه بانک ملت واقع در تهران .به استحضار می‌رساند در معیت مالک از محل شعبه فوق الذکر بازدید بعمل آمد –جزئی از پلاک ثبتی ۲۹۷ و باقیمانده ۳۰۳ بخش تهران بموجب اجازه نامه رسمی شماره .. مورخ ۷/۱۰/۷۰ صادره از دفتر خانه شماره ۱۳۷ تهران به اجاره بانک ملت درآمده که در طبقه اول دو باب اطاق و هال و راهرو و آبدارخانه و طبقه دوم نیز به شرح فوق اعیانهای آن به انضمام عرضه متناظر آن به اجاره بانک ملت درآمده است بموجب رویت لایحه تقدیمی بانک ملت مساحت کل شعبه ۶۹۰ متر مربع ذکر شده که میزان مساحت متعلق به مالک ( خواهان ) باستناد قبض مفاصاحساب نوسازی صادره ا ز منطقه ۱۲ شهرداری تهران دو طبقه آن رویهم ۴۲/۱۸۹ متر مربع و هر طبقه ۷۱/۹۴ متر مربع اعلام گردیده است تغییرات و تعمیرات ارسالی انجام ده بهزینه بانک ملت بوده – انتخاب برق مستقل و انتخاب آب متعلق به مالک است – عمر بنا حدود ۴۵ سال و آخرین تعدیل در ۷/۱۰/۸۲ ماهانه ۰۰۰/۱۰۰/۱ریال انجام شده است نظر به عنایت به مسائل مشروحه فوق اجاره بهای مورد اجاره و برای هر دو طبقه از تصرفات بانک ملت از ملک خواهان از تاریخ تقدیم دادخواست ۲۴/۱۰/۸۵ ماهیانه۰۰۰/۸۰۰/۱ ریال تعیین و با ستحضار می‌رسد .


محمد ولی حاکمی برآبادی


کارشناس رسمی دادگستری


هیئت کارشناسان منتخب دادگاه


ریاست محترم شعبه پانزدهم دادگاه عمومی تهران


با سلام ، موضوع : کارشناسی در رابطه با پرونده کلاسه ۸۵/۱۵/۱۳۵۴


احتراماً عطف به کلاسه پرونده فوق الذکر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری منتخب دادگاه محترم پس از مطالعه پرونده و آگاهی از موضوع دادخواست تقدیمی مورخ ۲۴/۱۰/۸۵ خواهان و تصمیم دادگاه محترم مبنی بر تعدیل اجاره بهاء قسمتی از بانک ملت واقع در تهران .با راهنمائی نماینده محترم بانک ملت به محل شعبه فوق الذکر مراجعه و پس از بازدید و انجام بررسیهای لازم نظریه کارشناسی بشرح ذیل اعلام می‌گردد:


خواهان بموجب اجاره نامه بشماره مورخ ۷/۱۰/۷۰ صادره از دفتر خانه ۱۳۷ تهران ششدانگ دوباب اطاق و یک هال و راهرو و یک آبداخانه و تلفن خانه واقع در طبقه دوم و دو باب اتاق و یک هال و یک راهرو واقع در طبقه سوم ، از کف سبزه میدان با حق استفاده از راه پله را که جزء پلاک ثبتی بشماره ۲۹۷ و باقیمانده ۳۰۳ بخش ۸ تهران بازار کفاشها محسوب می گردد . مورد ثبت اسناد مالکیت بشماره صفحات ۴۸۹ و ۷۵۲ دفتر خانه ۹۹ و با حق استفاده از آب و برق جهت شعبه بازار بانک ملت به مستاجر واگذار نموده‌اند . مساحت کل بنای بانک در دو طبقه با عنایت به مندرجات برگ نوسازی صادره از شهرداری منطقه ۱۲ معادل ۷۲۲ متر مربع می‌باشد . مورد اجاره که قسمتی از محوطه شرقی بانک محسوب می‌گردد مساحت آن طبق مفاصاحساب نوسازی صادره از منطقه ۱۲ شهرداری تهران جمعاً در دو طبقه معادل ۴۲/۱۸۹ متر مربع است مساحت هر طبقه آن معادل ۷۱/۹۴ متر مربع ( موضوع مطرح شده توسط کارشناس بدوی پرونده ) اعلام گردیده است . با مقایسه مندرجات اجاره نامه اولیه بشماره ۱۹۵۹۵ مورخ ۱۵/۵/۳۷ دفتر خانه به ادعای نماینده بانک ملت توسط بانک پرداخت شده است .


وضعیت فنی بناء :


اسکلت آن آهنی –سقف طبقات طلاق ضربی –کف سرامیک – بدنه گچ کاری رنگ آمیزی شده است . درب و پنجره‌هائی که به محوطه پاساژ باز می‌گردد و با شیشه از نوع سکوریت پله دسترسی به طبقات از سنگ از نوع گرافیک دست‌انداز بالکن طبقه دوم با پروفیل و شیشه سکوریت اجاره شده است . بانک دارای امتیاز آب و برق بنام موجر و ۱۰ رشته خط تلفن بنام بانک است .


نظریه کارشناسی :


باعنایت بمراتب فوق و با توجه به موقعیت مکانی و زمانی ملک اجاره بهای ملک موصوف از تاریخ تقدیم دادخواست مورخ ۲۴/۱۰/۸۵ ماهیانه مبلغ ۰۰۰/۸۰۰/۱ ریال معادل یکصد و هشتاد هزار تومان تعیین واعلام گردد.


با احترام هئیت کارشناسان منتخب


مهندس علی فرجی مهندس علی‌اکبر فرهودی مهندس عباسعلی حجاریان


بسمه تعالی


به تاریخ : ۱/۵/۸۶ پرونده کلاسه : ۸۵/۱۵/۱۳۵۴ شماره دادنامه : ۵۰۸


مرجع رسیدگی شعبه پانزدهم دادگاه عمومی (‌حقوقی ) تهران


خواهان :میر یوسف . با وکالت احمد تورانی


خوانده : بانک ملت اداره حقوقی


خواسته : تعدیل اجاره بهاء


« رای دادگاه »


در خصوص دعوی میر یوسف .. با وکالت احمد تورانی بطرفیت بانک ملت اداره حقوقی بخواسته تعدیل اجاره بهاء ؛ ششدانگ دو باب اطاق و هال و راهرو از پلاک ثبتی ۲۹۷ و باقیمانده ۳۰۳ بخش ۸ تهران واقع در خیابان . موضوع سند رسمی اجاره بشماره ۱۲۹۷۱۴- ۷/۱۰/۷۰ تنظیمی دفتر خانه شماره ۱۳۷ اسناد رسمی تهران با احراز مالکیت خواهان و استقرار رابطه استیجاری بین متداعیین و نظریه انقضای فرجه قانونی برای تعدیل اجاره بهاء دادگاه حقانیت درخواست خواهان را ثابت تشخیص داده و با توجه به نظریه کارشناس رسمی دادگستری و هیئت کارشناسان که مورد اعتراض طرفین قرار نگرفته و با اوضاع و احوال معلوم قضیه مباینتیندارد ،‌دادگاه مستنداً به ماده ۴ و ۵ قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ حکم به تعدیل اجاره بهای ملک موصوف از مبلغ ۰۰۰/۱۰۰/۱ ریال بمبلغ ۰۰۰/۸۰۰/۱ ریال صادر و اعلام می‌نماید مضافاً خوانده به پرداخت مابه التفاوت اجاره بهاء از تاریخ ۲۴/۱/۸۵ لغایت صدور حکم بمبلغ ۰۰۰/۴۰۰/۴ ریال همچنین پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله بمبلغ سه میلیون ریال در حق خواهان محکوم می‌گردد ، رای صادره حضوری و ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر در محاکم تجدید نظر استان تهران می‌باشد .


رئیس شعبه پانزدهم دادگاه عمومی (‌حقوقی ) تهران


موسوی


ارائه پیشنهاد :


آشنایی با قوانین و مقررات حقوقی و نحوه کارشناسی در خصوص تعدیل اجاره بهاء .


امضاء کارآموز امضاءسرپرست کارآموزی


مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه


واحد آموزش


« فرم گزارش کارآموزی»


نام و نام خانوادگی کارآموز: داود ره گشای


شماره پرونده آموزشی :۹۸۴۴/۶۰


رشته کارشناسی: راه و ساختمان


پرونده به کلاسه : ۸۵/۱۵/۱۵۶۸


موضوع کارآموزی : مطالعه پرونده بطرفیت


خواهان : ۱- زهرا ۲- پریسا


خوانده : فریدون


وکیل یا نماینده : حسین محصل مطانتی


تعیین خواسته و بهای آن : افزایش اجاره بهاء از ۰۰۰/۳۷۵ ریال به ۰۰۰/۵۰۰/۱ ریال و مابه التفاوت و خسارات دادرسی .


شرح اقدامات انجام شده :


با نهایت احترام باستحضار می‌رساند ؛ خوانده دعوی ششدانگ یکباب آپارتمان جزء پلاک ثبتی ۵۸۷۴/۶۹۳۳ و بخش ۲ تهران را که به دلالت اسناد مالکیت پیوست ، ثمن اعیانی و نیز یک سهم مشاع از ده سهم از ششدانگ آن متعلق به خواهانها می‌باشد . بمنظور دفتر تجاری و برای مدت یکسال اجاره نموده است ، که بموجب دادنامه شماره ۱۲۶۸ مورخ ۲۱/۱۲/۸۱ اجاره بهای مقدار مالکیت خواهانها از تاریخ ۲۶/۳/۸۰ مبلغ ۰۰۰/۳۷۵ریال تعیین گردیده که بیش از سه سال و حدود ۶ سال از آن می گذرد و هزینه‌های زندگی نیز بسیار افزایش یافته است .


علیهذا نظر به فراهم بودن شرایط دعوی تعدیل به تقدیم دادخواست حاضر مبادرت و بدینوسیله مستنداً به مواد ۴ و ۵ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال ۵۶ رسیدگی و صدور حکم افزایش اجاره بهای قدر السهم خواهان ما از ۰۰۰/۳۷۵ ریال به ۰۰۰/۵۰۰/۱ ریال و محکومیت خوانده به پرداخت ما به التفاوت و خسارات دادرسی مورد تقاضاست .


نتیجه و تجربه اخذ شده از موضوع کارآموزی :


ریاست محترم شعبه پانزدهم دادگاه عمومی (‌حقوقی ) تهران


احتراماً ؛ عطف به اخطاریه مذکور در خصوص دعوی : خانمها زهرا و پریسا به طرفیت : آقای فریدون . موضوع : تعیین و تعدیل اجاره بهاء یکباب واحد : اداری واقع در خیابان .اینجانب پس از مطالعه پرونده وبازدید از محل نظریه را بشرح زیر باستحضار می‌رساند .


مورد کارشناسی عبارتست از : یکباب آپارتمان اداری که دارای اجاره نامه : عادی مورخ ۱/۱/۷۰ بوده و جزء پلاک ثبتی :۵۸۷۴/۶۹۳۳ بخش دو می‌باشد .


براساس دادنامه شماره : ۱۲۶۸ مورخ ۲۱/۱۲/۸۱ شعبه ۲۲۷ سابق از تاریخ تقدیم دادخواست ۲۶/۲/۸۰ برای شمینه اعیانی و یک سهم از ده سهم ماهیانه ۰۰۰/۳۷۵ ریال تعیین شده است .


مشخصات :


آپارتمان مساحت آن طبق عوارض مشاغل ۱۲۳ متر مربع یک صد و بیست و سه متر مربع با قدمت بیش از ۳۵ سال که حسب اظهار توسط مستأجر بازسازی شده است .


نظریه :


با توجه به مراتب فوق و شرایط مکانی و زمانی و سبق اجاره و رعایت جمیع جهات و عوامل موثر در قضیه اجاره بهاء ماهیانه در تاریخ تقدیم دادخواست : ۸/۱۲/۸۵ بمبلغ۰۰۰/۷۸۰ ریال هفتصد و هشتاد هزار ریال تعیین و اعلام می‌شود .


با احترام


مهندس مسعود وکیلی


کارشناس رسمی دادگستری


بسمه تعالی


به تاریخ :۲۳/۵/۸۶ پرونده کلاسه :۸۵/۱۵/۱۵۶۸ شماره دادنامه :۶۰۳


مرجع رسیدگی شعبه پانزدهم دادگاه عمومی ( حقوقی ) تهران


خوانده : فریدون


« رای دادگاه »


درخصوص دعوی زهرا .. و پریسا . با وکات حسین محصل فطانتی بطرفیت فریدون . بخواسته تعدیل اجاره بهاء ، یکباب آپارتمان از پلاک ثتی ۵۸۷۴/۶۹۳۳ بخش ۲ تهران به نست سهم خواهان‌ها واقع در تهران خیابان .. موضوع قرارداد عادی اجاره مورخ ۱/۱/۱۳۷۰ بااحزار مالکیت خواهان و استقرار رابطه استیجاریبین متداعیین و نظر به انقضای فرجه قانونی برای تعدیل اجاره بهاء دادگاه حقانیت در خواست خواهان را ثابت تشخیص داده و با توجه به نظریه کارشناس رسمی دادگستر که مورد اعتراض طرفین قرار نگرفته و با اوضاع و احوال مسلم قضیه مباینتی ندارد دادگاه مستنداً به ماده ۴ قانون روابط موجر و مستاجر مصوب ۱۳۵۶ حکم به تعدیل اجاره بهای ملک موصوف به نسبت سهم مشاع خواهانها از مبلغ ۰۰۰/۳۷۵ریال به مبلغ ۰۰۰/۷۸۰ ریال صادر و اعلام می‌نماید مضافاً خوانده به پرداخت ما به التفاوت اجاره بهاء ؛ از تاریخ ۸/۱۲/۸۵ لغایت صدور حکم بمبلغ ۰۰۰/۵۵۰/۱ ریال و همچنین هزینه دادرسی و حق الوکاله بمبلغ دو میلیون ریال در حق خواهان محکوم می گردد رای صادره حضوری و ظرف مدت بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر در محاکم تجدید نظر استان تهران می‌باشد .


رئیس شعبه پانزدهم دادگاه عمومی (‌حقوقی) تهران


موسوی


ارائه پیشنهاد


با توجه به تعیین خواسته خواهان نظر کاشناس رسمی دادگستری کاملاً منطقی بنظر می‌رسد.


امضاء کارآموز امضاء و مهر سرپرست کارآموزی


مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه


واحد آموزش


« فرم گزارش کارآموزی»


نام و نام خانوادگی کارآموز: داود ره گشای


شماره پرونده آموزشی :۹۸۴۴/۶۰


رشته کارشناسی : راه و ساختمان


پرونده به کلاسه ۸۵/۱۵/۱۰۴۹- پرونده به کلاسه قدیم : ۸۵/۱۵/۹۲


موضوع کارآموزی : مطالعه پرونده بطرفیت


خواهان : شرکت سهامی خاص بیمارستانی دی


خوانده : خانم آفاق ..


تعیین خواسته و بهای آن : صدور حکم علیه خوانده بر تخریب ساختمان ۲۴ واحدی منجمله واحد آپارتمانی خوانده و نوسازی ساختمان از طریق احداث بنا با وضعیت فعلی آپارتمان خوانده بشرح متن دادخواست مقوم به یازده میلیون ریال و محکومیت خوانده به پرداخت هزینه تخریب و احداث بناء نست به سهم از کل هزینه‌های مورد لزوم مقوم به مبلغ سه میلیون و یکصد هزار ریال با خسارات قانونی.


شرح اقدامات انجام شده :


در مورخ ۲۱/۵/۸۳به اتفاق کارشناس محمد ولی حاکمی بر آبادی و وکیل خواهان محمد را نصیریان به محل اجرای قرار واقع در خیابان ولیعصر –طبقه سوم وارد شدیم ، ساختمان شامل پنج طبقه شش واحدی می‌باشد و کلیه واحدها توسط بیمارستان خریداری گردید ،و فقط چهار واحد به افراد متفرقه تعلق دارد که در طبقات اول و سوم و چهارم سکونت دارند ،‌در پارکینگ از بعضی از لوله‌ها که مربوط به طبقه اول می‌باشد که کسی درآنجا سکونت ندارد ، ریزش آب دیده می شود و همچنین در یکی دو قسمت از دیوارها در نزدیکی پنجره ترک دیده می‌شود که البته در اکثر ساختمانها دیده می‌شود در طبقه چهارم سقف شیرجه بلوک و در طبقات پایین طاق ضربی با تیرآهن می‌باشد. آقای دکتر قاسمی رئیس هیأت مدیره بیمارستان اظهار می‌دارند می‌خواهیم ساختمان را بازسازی کنیم مهندسین گفتند قابل بازسازی نیست و می‌خواهیم تجدید بنا کنیم که چهار مالک دیگر موافقت نمی‌کنند، خانم آقای . اشهار می‌دارند که ساختمان نیاز به تجدید بنا ندارد و بیمارستان به قصد تملک این چهارواحد دیگر به چنین ترفندی تمسک جسته و ما قبلاً پذیرفتیم که با قیمت بیشتری واحدهای اختصاصی بخود را بفروشیم و آنها قبول نکردند و اکنون آن پیشنهاد قیمت بیشتری برای فروش می کنند و ما حاضر به فروش نیستیم ، بنابراین ملاحظه آنچه بنظر می‌رسد این است که ساختمان نیاز به بازسازی دارد ولی استحکام ساختمان برای سالها زندگی در آنجا را مناس نشان می‌دهد و ضرورت تجدید بنا ملاحظه نمی‌گردد.


گزارش کارآموزی مطالعه پرونده بطرفیت 


پروژه مطالعه پرونده بطرفیت 


گزارش کارآموزی رشته حقوق


دانلود کامل گزارش کارآموزی مطالعه پرونده بطرفیت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.