دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

گزارش کارآموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.


موضوع:

 گزارش کارآموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران


معرفی سازمان


چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی:


چکیده


کلیدواژه(ها) : فناوری اطلاعات؛ پورتال


مقدمه


پیدایش پورتال


از پورتال تا یک محل کار الکترونیکی


پورتال‌های سازمانی


چارچوب یک پورتال


اجرای مدیریت در پورتال‌های سازمانی


پورتال چیست؟


تفاوت های بین وب سایت و پورتال


ویژگی های پورتال به طور کلی عبارتند از


لیستی از ویزگیهای پورتال


انواع پورتا ل


تصویر ۱ – طبقه بندی پورتال


اجزای فنی پورتال


نتیجه گیری


۱- مدیریت رده ها


پیغام خطا


۲- چیدمان سایت


نمایش در صفحه


معرفی اشیاء قابل نمایش


تاریخ و زمان


جستجو


تقویم:


ورود اطلاعات در آرشیو ها


۳- آرشیو اخبار


۴- آرشیو تقویم


۵- مدیریت درخت ها


۶- بایگانی ها


۷- مدیریت زبان و مترجم


– مدیریت مترجم


۸- مدیریت ظاهر سایت


الف- تعیین


ب- ویرایش


۹- سیستم امنیت و مجوزدهی


ب- مدیریت گرو ه ها


ج- مدیریت نقش ها


ایجاد یک رده جدید


مشاهده رده


لیست فایل رده


معرفی سازمان:


سازمان مرکزی تعاون روستایی در سال۱۳۴۲ تاسیس شد و دولت وقت ایران تعهد کرد که به سرویسهای تکنیکی ، آموزشی، تجاری و کمک اعتباری به شرکت تعاونی های گروهی و فردی کشاورزیادامه دهد. باوجود شبکه گسترده تعاونیهای روستائی وکشاورزی بعنوان دوبال توانمنددولتی ( سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران ) وغیردولتی ( شبکه تعاونی روستائی ایران) بخش کشاورزی رادرحصول اهداف استراتژیک خرید محصولات کشاورزی وپایداری وتنظیمبازار وتوسعه پایدار روستا نقش اساسی ایفا می نماید.

در حال حاضر دو هزار و نهصدو سی و نه شرکت تعاونی روستایی گروهی بااعضای کل ۴٫۵۱۵٫۸۴۲نفر عضووسرمایه ۴۴۷٫۷۹۲٫۰۰۳٫۸۸۷ ریالاست.

سازمان مرکزی تعاون روستایی که بر اساس قانون عهده دار امر هدایت، نظارت وحسابرسی شبکه گسترده تعاونیهای روستایی و کشاورزی می باشد،دارای ۳۱ شعبه در استانها، ۲۳۴ نمایندگی در شهرستانها، ۱۲ مدیریت و۲۵ ادارهدر مرکز بوده که جمعادارای۵٫۹۹۲ پستسازمانیبوده که فعلا باتعداد ۲٫۹۲۰نفر پرسنلدرکل کشور وظایف محوله را انجام می دهد.


تعاونیها درایران پیشینه ایدرحدود شصت ساله دارند وتعاونیهای روستایی وکشاورزی بعنوان تعاونیهای چند منظورهعام وارد پنجمین دهه حضور وفعالیت خود درروستاهای کشورشده اند. تعاونیهای روستائی به واقع پس ازانجام اصلاحات ارضی درسال ۱۳۴۱درجهت حمایت ازکشاورزان وتولیدکنندگان که صاحب اراضی شده بودند شکل گرفت وپا بهعرصه روستاگذاشت.

درک نیاز مشارکت مردمی، استفاده ازمنابع مالی اندک کهتوسط اعضاء اندوخته میگردد ولزوم استفاده بهینه ازعنصرمدیریت روستایی مورد نظر موجبگردید که درروستاها، شرکتهای تعاونی روستایی وکشاورزی تاسیسگردد.


چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزیتعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی:


۱-توسعهICT در مقولهبرقراری ارتباطات شبکه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی (۳G و یا ۴G).


۲- توسعهICT درشرکتهاواتحادیه های تعاون روستایی وفعالیت در جهت کاهش میزان شکافدیجیتالی درسطوح اجتماعی و بین المللی.


۳- توسعهICT در سطوح مختلف سازمانمرکزی و کلیه سازمانها، اتحادیه و شرکتهای تابعه استانی و شهرستانی.


۴- توسعهICT در روستا در جهت پیش بینی میزان محصول، بارش سالیانه و وضعیت جوی و…


۵- توسعهICT در شرکتهای تعاونی روستائی ، کشاورزی و تعاونیهایزنان.


۶- توسعهICTوبهره گیری از سیستمهای خبره در کشاورزی(Expert Systems).

۷- توسعهICT در کلیه فروشگاههای مصرف شبکه و استقرار سیستم مکانیزهفروشگاه زنجیره ای روستا و…

۸- توسعهICT در نمایندگیهای جایگاه موادنفتی.

۹- توسعهICT در ورابط بین الملل سازمان.

۱۰- توسعهICT در فعالیتهایتجاری (بازاریابی، صنعت ، کشاورزی، توریسم).


۱۱- توسعهICT در مقولهRural Tourism و بالاخصAgri-Tourism در جهت شناساندن پتانسیل های مناطق روستایی وگردشگری به جهانگردان.

۱۲- توسعهICT در بحث فرصت های جدید(Teleworking ، …, Call center) برای روستاییان و کشاورزان.

۱۳- توسعهICTدرفعالیتهایخدماتی،رفاهی و فرهنگی روستا.

۱۴- توسعهICT در جهت ایجاد همکاری بیشتر با وزارتبهداشت و درمان و وزارت رفاه و تامین اجتماعی برای کم کردن فاصله طبقاتی در زمینههای مختلف بهداشتی و خدماتی بین شهر و روستا.


شمه ای از چشم انداز سازمانبه این صورت است که پس از طی مراحل شناخت کامل و تحلیل سازمان، تمام و یا اکثرفعالیت های درون سازمانی و یا برون سازمانی اعم از خرید محصولات تضمینی، بازاریابیمحصولات کشاورزی بصورت ملی و بین المللی، مدیریت فروشگاههای مصرف، خرید گندم آنلایناز کشاورزان توزیع و تخصیص نهاده های کشاورزی، بررسی وضعیت انبارها، و خلاصه تمامفعالیت هایی که در اساسنامه سازمان ذکر گردیده بصورت آنلاین و بهنگام انجامپذیرد.در این سازمان جهت دستیابی به اهداف فوق طی یک سال گذشته (از خردادماه ۱۳۸۳لغایت اردیبهشتماه ۱۳۸۴) پنج فاز کلیدی و زیربنایی اجرا شده است که شامل ایجادLAN – بهره مندی ازنرم افزار اتوماسیون اداری – دریافت خط پرسرعت اینترنت به مدت ۵ سال و بصورت رایگان- ایجاد سالن و کلاس کامپیوتر – راه اندازی و بکارگیری پورتال سازماناز جمله آن می باشد.


چکیده:


گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در عرصه فعالیت‎های اقتصادی و اجتماعی سبب ابداع و


ارائه راه حل‌ها و راهکارهای مختلف شده‎است. طبیعی است که هر یک از این روشها و


ابزارها، مبتنی بر نیازی خاص و در جهت رفع مشکلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شدهاند. پورتال‌های سازمانی نیز با در نظر گرفتن نیازهای اطلاعاتی در حوزه مدیریتمبتنی بر شبکه یا اصطلاحاً شبکه محور طراحی و بکارگیری شده‎اند. امروزه کمتر مؤسسهیا سازمانی را در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه می‎توان یافت که از فناوری پورتالبی‌بهره باشد و از آن در جهت پشتیبانی از اهداف سازمانی استفاده نکرده باشد.


گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر 


گزارش کارورزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران


دانلود کامل گزارش کارآموزی در دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.