دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی و پروژه کارآفرینی

گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانه عطر بیک



فهرست مطالب
مقدمه. ۳
آشنایی با شرکت.. ۴
محصولات شر کت.. ۵
فصل اول.. ۱۲
شرح وظایف ونحوه عملکرد واحد مالی شرکت سرمایه گذاری توسعه بازار تجارت ۱۲
بخش اول :حسابداری حسابهای پرداختنی (خرید) ۱۳
بخش سوم :حسابداری فروش…. ۲۳
فصل دوم. ۲۹
چرخه عملیات مربوط به سایر واحدهای مالی.. ۲۹
بخش دوم : حسابداری تنخواه. ۳۲
بخش سوم :حسابداری حقوق ودستمزد. ۳۳
فصل سوم. ۳۶
بودجه و اعتبارات: ۳۶
پیش نیازهای برنامه بودجه :‍ ۳۶
کمیسیون بودجه : ۳۶
بودجه و فروش…. ۳۷
بودجه تولید. ۳۸
بودجه نقدی.. ۳۸
هدف و ماهیت بودجه نقدی.. ۳۹

آشنایی با شرکت
شرکت عطر بیک از سال ۱۳۸۱ شروعبه فعالیت تولیدی نمود و از این سال به بعد گامی موثر در جهت تقاضای کشور به همراه داشته است.
شرکت عطر بیک تحت نظر لیسانس بیک فرانسه بوده و روابط سازمانی این شرکت به شرکت بیک فرانسه باز می گردد.
کارخانه عطر بیک واقع در جاده آبعلی می باشد و دارای دو دفتر اداری می‌باشد که یکی شرکت بیک یار به عنوان دفتر مرکزی و دیگری شرکت بیک می‌باشد.
شرکت بیک یار واقع در خیابان ولی عصر – پارک وی می باشد و شرکت بیک واقع در میدان وی عصر – خیابان ولی عصر می باشد.
محصولات شر کت
به طور کلی شرکت بیک دارای:
۱- عطر بیک باز
۲- عطر بیک جعبه دار
۳- عطر بیک سه گوش
۴- تیغ آستور حساس
۵- تیغ آستور دستگاه با یدک
۶- تیغ آستور معمولی
۷- تیغ بیک بیمارستانی
۸- تیغ بیک دبل ایج
۹- تیغ بیک دولبه معمولی نرمال
۱۰- تیغ بیک دو لبه زنانه
۱۱- تیغ بیک دو لبه حساس
۱۲- تیغ بیک دو لبه معمولی
۱۳- تیغ بیک سافت وین پنج تایی زنانه
۱۴- تیغ بیک سافت وین دو تایی
۵- تیغ سافت وین پنج تایی حساس
۱۶- تیغ بیک کامفورت کارتی
۱۷- تیغ بیک کامفورت
۱۸- تیغ بیک کارتی نرمال
۱۹- تیغ کامفورت سه لبه
۲۰- تیغ بیک متال
۱- تیغ بیک یک لبه حساس
۲۲- تیغ بیک یک لبه معمولی
۲۳- فوم بیک
۲۴- فندک آشپزخانه
۵- فندکj1
۲۶- فندکj3
۲۷- فندکj5
۲۸- یدک آستور
۹- مداد بل
شرح وظایف ونحوه عملکرد واحد مالی شرکت سرمایه گذاری توسعه بازار تجارت
برای درک بهتر وترسیم روشی قابل لمس از عملکرد واحد مالی، وظایف این واحد رادر ۲ فصل مجزا بررسی وتبیین می نمائیم
فصل اول را اختصاص میدهیم به واحدهائی که درگیری مستقیم وتنگاتنگی با عملیات اجرائی(پخش محصولات و مواد بهداشتی)دارندو در فصل دوم به وظایف سایر واحدها می پردازیم.
فصل اول :چرخه عملیات پخش محصولات و ماد بهداشتی ونحوه نگهداری وثبت در حسابهای مالیشرکت سرمایه گذاری توسعه بازار تجارت که ازاین به بعد ازآن تحت عنوان شرکت یاد می شود .
جهت دسته بندی ودرک بهتر ،کل عملیات پخش شرکت رادر ۴ بخش به شکل زیر خلاصه وشرح جامعی از وظایف هر بخش رادرذیل می آوریم :
الف-حسابداری حسابهای پرداختنی (خرید)
ب – حسابداری انبار (نگهداری موجودی )
ج – حسابداری فروش
د – حسابداری دریافت (وصول )
بخش اول :حسابداری حسابهای پرداختنی (خرید)
همانطور که از نام این بخش معلوم است درکل وظیفه نگهداری وثبت تمامی حسابهایی که شرکت تعهد پرداخت آنها را عهده دار می باشد به عهده حسابداری خرید است که در راس آن خرید محصولات و مواد بهداشتی ویا هرگونه اجناس دیگری که در حیطه فعالیت اقتصادی شرکت است .
۱-کالاهائی که از تولید کنندگان جهت پخش خریداری میشود طی فاکتور ارسالی از طرف تولید کننده جهت ثبت در حسابهای مالی به واحد بازرگانی دفتر مرکزی ارسال می گردد.
مدیریت بازرگانی( یا به عبارتی در چارت تشکیلاتی شرکت مدیریت فروش)موظف است پس از ضمیمه کردن رسید انبار مربوط به فاکتور هاکه حاکی از دریافت جنس توسط انبار مرکزی ویا انبار مراکز توزیع (درصورتی که جنس مستقیما از کارخانه به انبار مراکز ارسال شود)می باشد ،فاکتور ها راجهت ثبت با اخذ رسید طی صورت خلاصه ای به واحد مالی ارائه نماید.

گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانه عطر بیک

دانلود کارآموزی در کارخانه عطر بیک

گزارش کارآموزی عمران


فهرست مطالب
مقدمه
تخریب ساختمان
خاکبرداری
ریختن بتن مگر
آرماتوربندی
بتن ریزی فنداسیون
ویبره کردن بتن
آرماتوربندی ستون ها
بتن ریزی ستون ها
نکاتی درمورد بتن ریزی ستونها
نحوه ریختن بتن در داخل قالب
اجرای تیر بتنی
تیرچه و طریقه ساخت آن
ساخت بتن برای تیرچه ها
ساخت تیر بتنی واجرای سقف
بلوکها
اجرای سقف تیرچه بلوک
نصب تیرچه ها بر روی سقف تیرچه بلوک
میلگردهای ممان منفی
میلگرد حرارتی
میلگردهای ممان منفی برای کنسول
خیز منفی در سقف
بتن ریزی سقف تیرچه بلوک
تصاویری از پروژه

مقدمه
انجام دادن کار اجرایی به عنوان کارآموزی کاری بسیار مفید وپسندیده است،چون این کار دانشجو را با اجرای کارهای عمرانی آشنا می کند.اجرای کارهای عمرانی با دستگاه تئوری تفاوت دارد واختلاف اجرا ودرس دانشگاهی فقط در کارگاه ساختمانی قابل احساس است وکارآموزی وکارکردن درکارگاه ساختمانی قبل از رفتن دانشجو به محل کار خود بسیار مفید است.
کارکردن در کارگاه ساختمانی به عنوان کارآموزی برای بنده بسیار مفید بود و تجربه های خوبی را کسب کردم قبلا از آقای مهندس بیانی استادکارآموزی و مدیر کارگاه ساختمانی آقای صفائی وتمام کسانی که بنده را در این زمینه یاری نمودند، تشکر می نمایم.

گزارش کارآموزی
محل کارآموزی اینجانب در یک کارگاه ساختمانی بوده است. بنده از ابتدای کار یک ساختمان ۴ طبقه، وارد کارگاه ساختمانی شدم.در ابتدا کار تخریب ساختمان قدیمی موجود مورد توجه قرار گرفت که مدیر،قبل از تخریب، نقشه های اجرایی را گرفته و کارهای شهرداری را انجام داده تا بعد از گرفتن جواز،اقدام به احداث وساخت ساختمان مورد نظر کند.
بعد از انجام دادن کارهای اداری در شهرداری مورد نظر و گرفتن جواز ساخت از شهرداری،سازنده اقدام به قطع گاز ساختمان توسط اداره گاز شهرستان کرج کرد و بعد از انجام این کار اقدام به برچیدن شوفاژ خانه ساختمان کرد و وسایلی که می توانست از آن استفاده کند از ساختمان خارج کرد وسپس ساختمان مورد نظر را تخریب کردند.

تخریب ساختمان
تخریب ساختمان ابتدا از دیوارهای داخلی، درها وبیرون آوردن چارچوب درهای داخلی شروع شد وسپس آسفالت پشت بام ساختمان مانند ورقه های کاغذ لوله شده از پشت بام توسط عوامل تخریب کنده شد.
نکته مهم این است که قبل از تخریب پشت بام حتما آسفالت باید به صورت جداگانه برداشته شود چون در صورت انجام نشدن این کار تخریب پشت بام باآسفالت کاری، بسیاری دشوار میشود. بعداز جمع شدن آسفالت پشت بام وتخلیه آن از پشت بام به داخل کامیون وحمل وخارج کردن آن از پروژه،سقف ساختمان که طاق ضربی بود،تخریب شد. عوامل تخریب موظف به تخریب وجمع آوری آجرهای موجود وچیدن آجرها در یک گوشه حیاط شدند.بعد تیر آهن و ستون ها از ساختمان قدیمی به جای مانده بود و تیرآهن در یک روز توسط عوامل تخریب بوسیله هوا برش بریده و به همراه تمام چهارچوب ها و درها وپنجره ها که قبلا از دیوارها خارج شده بود بار کامیون شده واز پروژه خارج شدند. تمام عملیات تخریب ساختمان بین ۱۵ تا ۲۰ روز انجام شد.
بتن ریزی فنداسیون
صبح زود کار بتن ریزی فنداسیون شروع شد. بتن ریزی از انتهای فنداسیون آغاز و با تایید دستگاه نظارت کار ادامه پیدا کرد. همراه با بتن ریزی ویبره کردن بوسیله دستگاه ویبراتور انجام می شد.
ارتفاع بتن ریزی فنداسیون ۷۰ سانتی متر بود ولایه بتن حدودا به ضخامت ۴۰ تا ۳۰ سانتیمتر ریخته می شد و آن را ویبره می کردند.البته فراموش نشود که کاور بتن بدلیل تماس نداشتن با خاک ۷ تا ۵ سانتی متر بود.
ویبره کردن بتن
همانطور که می دانیم ویبره کردن بتن کار بسیار مهم وحساسی است که به آن توجهی نمی شود.
عوامل اجرایی که د ر کارهای ساختمانی کارمی کنند متاسفانه فقط بصورت تجربی کارها را انجام میدهند وکمتر اکیپ یا پیمانکار است که اصول اولیه کار درست را بداند وآن را اجرا کند در بسیاری از کارهای ساختمانی دیده شده که کار ویبره را یک کارگر ساده وبدون تجربه انجام می دهد که این کار بسیار اشتباه است وکسی که کار ویبره را انجام می دهد باید کارکردن با دستگاهواصول درست استفاده ویبراتور را بداند چون در صورت نداشتن اطلاعات اگر ویبره زیاد انجام شود تمام آب بتن خارج شده وبتن ها پوک می شود واگر ویبره کردن کم انجام شود حفره های در داخل بتن باقی می ماند که باعث ضعیف شدن بتن ما می گردد.
نباید لوله لرزاننده باشیب داخل بتن فرو رود و زمان زیادی در بتن باقی بماند.
نکته بسیار مهم که عوامل اجرا کننده ویا پیمان کاران این کار را انجام می دهند این است که ویبراتور را به جای فروبردن در بتن ساخته شده، به میلگردهای اصلی یا فرعی می چسبانند وخیال می کنند که تمام بتن ویبره شده ویک بتن خوب وبدون داشتن حباب هوا ومقاوم بدست می آید که این کار بسیار اشتباه استزیرا سیمان از میلگرد فاصله پیدا کرده و در اطراف میلگرد فقط شن وماسه جمع می شود که همین کار باعث ضعیف شدن بتن می گردد وهمچنین این مسئله باعث میشود که اتصال خوب بین میلگرد وبتن برقرار نگردد.

گزارش کارآموزی در کارگاه ساختمانی

 کارآموزی رشته عمران

پروژه کارآموزی اجرای فونداسیون نصب صفحات زیر ستون



این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد

فـهـرسـت مـطـالـب
مقدمه
دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی کارگاه ها
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
پاک سازی خرابه
گودبرداری
پیاده کردن نقشه
بتون مگر
قالب بندی فونداسیون و شمع بندی
آرماتوربندی
علت استفاده و فولاد و میل گرد در ساختمان ها و پی
نحوه آرماتوربندی
خم کردن آرماتور
بتون ریزی فونداسیون
مخلوط کردن بتون
نحوه درست کردن ستون های فلزی با ور
اتصال ستون ها به فونداسیون
تراز کردن ستون های عمودی با ستون های افقی
عایق کاری تیر ورق ها
ساخت تیرچه طبقات
سقف
کشیدن دیوار بیست و دو سانتی متری
کشیدن تیغه های ده سانتی متری

مـقـدمـه
محل کارآموزی در شهر اصفهان بوده و کارگاهی کـه در آنجا مشغول بـه گـذرانـدن دوره ی کـارآمـوزی بـودیم از عملیات خاک برداری ازیکخرابه را شامل تا اجرای سقف اول بطول انجامید.

دستورالعملهای حفاظتی و ایمنیکارگاه های ساختمانی
اجرای کـارهـای ساختمانی شـامـل مراحـل متعددی است که ضمنآن افراد با ماشینآلات ساختمانی، ابزار و مصالح گوناگون سروکار دارند . اینروابط ویژگی ها امکان وقـوع حوادث را بـرای نیروی انسـانی را افـزایشمی دهـنـد . محـافظت از افرادانسانی در قبال حوادث نـاشـی از کـار از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت . از اینرو بـایدابـزار و ماشینآلات بـه طور مستمر مورد بازرسی کامل قرار گـرفـتـه و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود . در بکار گیری ماشینها نیزبایداز افراد با تجربه استفاده شود . برای تامینایمنیکارگاههـای ساختمانی بـایدهمه ی کـارهـا بـا دقت و برنامه ریزی دقیقانجام گیرند. در ضمن باید دقت داشته باشیم وکـه هنگام کار یا تخلیه ی مصالح مزاحمتی برای همسایگانو سایرینایجاد نشود. همچنیناز انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود . در صورتی که لازم است کاری در شب انجام شود بایدقبلا اجازه ی شهرداری و مقامات مسئول کسب شـود .
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
مکان کـار آمـوزی یک خرابه می باشد . پروژه اجرای یکسازه آپارتمانی چهار طبقه بیست وچهار واحدی با سیستم اسکلت فلزی مـورد نـظـر اسـت

گزارش کارورزی رشته عمران

گزارش کارورزی اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک

گزارش کارآموزی ساخت تیر و ستون از ورق


گزارش کارآموزی احداث یک داروخانه


این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.

موضوع:

سرفصل ها:
پس از فارغ التحصیل شدن باید اول در لیست نوبت داروخانه که در انجمن داروسازان قرار گرفت که امتیازات لازم را برای کسب مجوز تاسیس داروخانه در محل مورد نظر اخذ گردد.
امتیازات شامل : مناطق مرحوم,مناطق دارای رفاه میباشد که هر دو سال سابقه خدمت در مناطق دور افتاده (سرد سیر ،گرم سیر ) مساوی با پنج سال در مرکز استانها و شهرستانها میباشد.
از آنجا که آقایان دارای خدمت سربازی میباشند پس از فارغ التحصیل شدن میبایست دو سال خدمت سربازی را انجام یا طرح را در وزارت بهداشت بگذارند.
اگر موفق به گذارندان طرح در وزارت بهداشت باشند جزء امتیازات برای تاسیس داروخانه محسوب میشود.

جدول امتیازات:
۱-فرد فارغ التحصیل شده اول بایستی خدمت مقدس سربازی یا طرح را در وزارت بهداشت گذارانده باشند.
۲-آزمون هر چندسال است؟
هر دو سال یکبار در آزمون تخصصی داروسازان که در دانشگاه استانهای محل اقامت برگزار میشود شرکت کرده و امتیاز مورد نظر را کسب نمایند.
۳-امتیاز خدمت در مناطق محروم چیست؟

صفحه ۲ سر فصل ها
خدمت در مناطق مرحوم از امتیازات بالایی برخودار میباشد نسبت به استانهای دارای امکانات.
۴-گرفتن پروانه کسب چگونه است؟پس از اتمام طر ح یا خدمت سربازی میتوان پروانه کسب را از وزارت بهداشت دریافت نمود.
۵- دوران تحصیل دردانشگاه چگونه است؟در دوران تحصیل در دانشگاهداروسازی میتوان از امتیازات ۱۴۰ واحدی برای مسولیت فنی استفاده نمود که جزء امتیازات کل محسوب میشود.
۶-گرفتن پروانه شرایط دیگری هم دارد؟ اخذ پروانه تاسیس داروخانه منوط به گذراندن طرح یا شرکت در آزمونهای تحصیلی و کسب امتیازات بالا ۲۵۰۰ است.
۷- محل تاسیس چطور جایی باید باشد؟
محل تاسیس داروخانه باید یر اساس نفوس جمعیت ساکن در آن محل باشد که تعداد نفوس را وزارت بهداشت مشخص میکند.
۸-برای تاسیس ممنوعیتی دارد؟
عدم داشتن سابقه کیفری در مراجع قضایی و ارگانهای دولتی.
۹-محل کارچه چیزهایی لازم دارد؟
نیاز مبرم محل مورد تاسیس داروخانه به سیستم تهویه
۱۰-چه خصوصیتهایی باید داشته باشید؟
اخذ صلاحیتهای لازم از طریق انجمن دارو سازان مرکز.
۱۱-کدام امور باید تایید کند؟
اخذ تایید از امور دارو استان مرکز.
۱۲-ضامن هم لازم دارد؟
تعهد لازم جهت تاسیس داروخانه به انجمن داروسازان و امور دارو و غذای استان.
پس از اخذ پروانه تاسیس داروخانه اعلام امور دارو محل سکونت مبنی بر مکانهای مورد نظر جهت استقرار دارو خاته مورد بررسی قرار می گرد.
شرایط تاسیس:

گزارش کارآفرینی احداث داروخانه

دانلود کارآموزی در یک داروخانه

گزارش کارآموزی خدمات حسابداری شرکت



فهرست مطالب

دریافت وپرداخت
استفاده کنندگان ازصورتهای مالی
استفاده کنندگان درون سازمانی
استفاده کنندگان برون سازمانی
کارگزاران بازار سرمایه
سرمایه گزاران بالقوه
سایر استفاده کنندگان
دولت
مشتریان
فروشندگان کالاها و خدمات
اعطاء کنندگان وام ، اعتبار و سایر تسهیلات مالی
چگونگی ایفای مسئولیت های مدیران
جامعه
سیستم حقوق ودستمزد
امکانات نرم افزار داراییهای ثابت
کاربرد رایانه در حسابداری
رافع پنج
بخش چک و بانک
بخش کنترل تولید
بخش حقوق و دستمزد
بخش فروش و انبار
بخش دخل و خرج
حاسب ملی

خدمات حسابداری شرکت شامل ارائه خدمات حسابداری، دفترداری شرکتها، پیگیری و تکمیل مدارک حسابداری معوق، اصلاح حسابها، ارائه صورتهای مالی ضمنی و نهایی، تهیه صورتهای مالی تلفیقی گروه شرکتها، تهیه صورتهای مالی از مدارک ناقص و سایر خدمات حسابداری ومالی می باشد.
دریافت وپرداخت
معرفی حسابهای بانکی و تعیین مشخصات آنها از جمله کد حسابداری
ثبت انواع دریافت و پرداخت از قبیل صدور چک ، واگذاری چک ، واریز به بانک و برداشتهای بانک
صدور سند حسابداری صدور چک ، واگذاری چک ، واریز به بانک و برداشتهای بانک
تهیه صورت مغایرت بدون نیاز به ورود دستی اطلاعات
انتقال فایل صورتحساب بانک
انتقال اطلاعات مربوط به حساب بانک از نرم افزار حسابداری
پایاپای کردن دستی اقلام باز با استفاده از امکانات متعدد درنظر گرفته شده
دسترسی به حساب بانک
گزارش چکهای صادره و ابطال شده یک بانک دربازه زمانی مورد نظر
گزارش عملیات بانک به تفکیک نوع عملیات در بازه زمانی مورد نظر
امکان ارسال گزارشات به نرم افزار Excel
چاپ چک با امکان تنظیم فرم چاپ برای چکهای مختلف
تعیین محدوده مجاز کاربران
استفاده کنندگان ازصورتهای مالی
در باره یک سیستمحسابداری صحبت کردیم و دانستیم که اطلاعات بعد از پردازش به شکلصورت های مالیدر می آیند . حال باید دید که چه کسانی از این اطلاعات استفاده میکنند .
به طورکلی استفاده کنندگان از اطلاعات مالی به دو دسته تقسیم می شوند . دسته اول استفادهکنندگان درون سازمانی ودسته دوم استفاده کنندگان برون سازمانی.
استفاده کنندگان درون سازمانی
اداره کنندگان یک موسسه شامل هیات مدیره و مدیر عامل ،مدیران اجرایی و سرپرستان عملیات یک موسسه ، استفاده کنندگان درون سازمانی گزارشهایمالی هستند . این افراد در سطوح مختلف مدیریت به ترتیب برای برنامه ریزی ، بودجهبندی ، هدایت عملیات ، کنترل فعالیتها و انجام دادن اقدامات عادی و روزمره ازاطلاعاتی که توسط سیستم حسابداری یک موسسه فراهم می شود ( صورتهای مالی ) بهره میگیرند .

گزارش کارورزی در شرکت حسابداری